? ??????????????Halloween Purple? ????? ?? ???Rating: 3.9 (59 Ratings)??0 Grabs Today. 9124 Total Grabs. ?
?????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Pumpkin Halloween? ????? ?? ???Rating: 4.0 (109 Ratings)??0 Grabs Today. 17236 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????????? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 3, 2009

SaHaBaT & KaWaN

Sahabat dan kawan ada beza x? hm.....mestila adakan? bagi aku sahabat adalah mereka yang mampu meminjamkan telinga dorang untuk kita... iaitu sanggup untuk menjadi seorang pendengar yang setia..berada dalam keadaan susah dan senang..betul x???? kawan plak, bagi aku mcm biasa bila suka sama2 dan bila susah...kadang2 jer wujud...hehehehe


Aizat - Sahabat

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah....

0 comments: